Personalitzar les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Les galetes necessàries són necessàries per habilitar les funcions bàsiques d'aquest lloc, com ara proporcionar un inici de sessió segur o ajustar les vostres preferències de consentiment. Aquestes cookies no emmagatzemen cap dada d'identificació personal.

No hi ha galetes per mostrar.

Les galetes funcionals ajuden a realitzar determinades funcionalitats, com ara compartir el contingut del lloc web a plataformes de xarxes socials, recollir comentaris i altres funcions de tercers.

No hi ha galetes per mostrar.

Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes galetes ajuden a proporcionar informació sobre mètriques com ara el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font de trànsit, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Les galetes de rendiment s'utilitzen per entendre i analitzar els índexs clau de rendiment del lloc web que ajuden a oferir una millor experiència d'usuari per als visitants.

No hi ha galetes per mostrar.

Les galetes publicitàries s'utilitzen per oferir als visitants anuncis personalitzats en funció de les pàgines que heu visitat anteriorment i per analitzar l'eficàcia de les campanyes publicitàries.

No hi ha galetes per mostrar.

Professorat

Distingim l’anàlisi de la Competència Digital Docent CDD en dues línies:

    • Usos curriculars
    • Desenvolupament profesional

USOS CURRICULARS 

Punts forts

L’ús de les tecnologies per part del professorat és divers i abasta des d’aplicacions instrumentals i d’exercitació fins a activitats de cerca, processament i presentació de la informació més enllà de l’espai i l’horari de l’aula.

S’utilitzen eines digitals en l’avaluació i el seguiment personalitzat de l’alumnat.

Punts febles

Partim d’una gradació de les aptituds digitals que les i els alumnes han d’adquirir a cada curs però aquesta gradació és específica per a les àrees de tecnologia, tallers, robòtica i altres matèries de l’àmbit científico-tecnològic. Si bé, cal incloure el treball de la competència digital a tots els àmbits i matèries de forma més formal.

No hi ha una coordinació sobre les activitats digitals que cada professor/a planteja al seu alumnat.

DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL

Punts forts

El professorat és competent per a planificar i acompanyar l’alumnat en l’assoliment de la competència digital com a competència transversal, fer-ne el seguiment i avaluar-lo.

El professorat és competent per plantejar i participar en activitats col·laboratives interdisciplinars en entorns digitals però creiem que cal augmentar la freqüència de realització de projectes d’aquestes característiques.

El professorat del centre usa eines digitals en el seu dia a dia: planificació de les classes (a partir de 5è de Primària), registre de l’activitat d’aula i avaluació dels alumnes (des de P3 a 4t d’ESO).

Punts febles

El professorat no expressa les seves necessitats de formació en tecnologies per manca evident de temps de coordinació.

El professorat nou té dificultats les primeres setmanes per integrar l’ús de les tecnologies en el centre, motiu pel qual, sorgeix la necessitat de dissenyar un pla d’acollida digital per a nou professorat.